Sunday, December 2, 2012

Akhirnya, sampai juga..

 Assalamu'alaikum, Salam Tahun Baru Hijrah 1434H


Dah lama snap signboard ni, asyik tengok dalam laptop, bilalah nak sampai tempat-tempat ni? 







Akhirnya, sampai jua, tempat yang bawah sekali..Tanjung Harapan di Port Klang atau yang famousnya the Esplanade..@ 12 noon.


Bila nak belayar??

Pemancing solo

Sekadar di pinggiran...

9 comments:

  1. السلم عليكم ورحمة الله

    Walaupun sering ke semenanjung tapi belum pernah lagi jejak kaki di Kelang...:)

    ReplyDelete
  2. xpernh smpai lg.. bl nth nk smpai..

    ReplyDelete
  3. Sdr Abd Razak & LadyBird,

    Saya pergi ke Klang kerana ada kerja..tapi Port Klang ni x brp best sbb byk lorry and trailers..

    ReplyDelete
  4. haritu sy n hubby carik i-city malam-malam boleh plak terlajak smpi port klang hihi

    ReplyDelete
  5. Rina,
    Jalan lurus memang sampai ke Port Klang..i-city lom pernah gi lagi..hehe..

    ReplyDelete
  6. salam bro.
    Tempat saya bermain suatu ketika dulu tu..
    Adakah ini gambr yg terbaru?

    ReplyDelete
  7. W'salam, TiranaAduka

    Ya, ini gambar terbaru, as at 29/11/2012.

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Yong,

    Belum sampai ke Port Kelang. Orang kata banyak restoren seafood yg sedap-sedap di Kelang, betul ke?

    ReplyDelete
  9. Waalaikumusalam, Yong,

    Ya, teman pun dengar mcm tu juga, kat the Esplanade ni memang ada seafood restoran tapi gi pkl 12 tghari, x bukak lagi le..

    ReplyDelete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...