Thursday, September 11, 2014

Si baju hijau

Assalamualaikum...suka warna hijau? saya suka..nampak fresh..warna hijau juga salah satu warna kegemaran Rasulullah SAW..

mari menjamu mata dengan baju hijau..entry santai..

suka yang ni

koleksi baju hijau Duchess of Cambridge


Baju-baju hijau dalam drama 'Pretty Man' ni pun menarik...
turqoise blazer
Hero memakai double-breasted long coat
 


 Suka dua-dua baju ni..

26 comments:

  1. Ada yang sangat fobia dengan warna hijau. Sampai logo warna hijau pun kena tukar. Pakai baju hijau pun kena halau. Kesian mereka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka tu berfikiran sempit, mentaliti masih di zaman batu..ada jg manusia mcm ni...

      Delete
  2. Dulu pernah minat giler dengan warna hijau sebab rumah sukan waktu sekolah dulu cikgu masukkan saya ke rumah hijau. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dulu pun rumah hijau juga..rumah Temenggung..haha..zaman sekolah2..

      Delete
  3. Idah suka warna hijau... tapi utk baju tu kureng sikit... tapi utk perhiasan rumah idah suka kaler hijau... :D sejukkk jer mata memandang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. perhiasan kaler hijau memang cantik...menyerlah suasana..

      Delete
  4. macam-macam hijau ada....saya pun suka....saya suka hijau lembut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hijau kaler yg menenangkan...calm and soothing..

      Delete
  5. saya juga pecinta hijau terutama untuk rumah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. perhiasan rumah, kitchen utensils kaler hijau memang cantik..

      Delete
  6. hijau warna alam yg menenangkan jiwa...

    ReplyDelete
  7. hujau itu menyejukkan mata... tudung warna hijau pun cun juga hehee~ ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. utk tudung suka hijau lembut...memang cun mcm dlm iklan sunsilk..

      Delete
  8. Warna hijau juga warna alam...natural...sejuk mata memandang...
    Tapi bunda tak suka warna hijau...

    ReplyDelete
  9. Emerald green kakak suka.
    Tahun ini macam ramai yg menjadikan warna hijau sebagai tema baju raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emerald green..cantik..hijau di hari raya...syahdu..

      Delete
  10. salam sis..
    hijau itu menawan..sejuk mata memadang.
    lg best klau ada org bg free he..he :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam..ya betul..mmg menawan..Alhamdulillsh, kalau dpt free..

      Delete
  11. KAK TAG NOHAS THE VERSATILE BLOGGER AWARD...http://karyaku-paridahishak.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html...TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih, kak PI. Saya tak ada kat M'sia sekrg ni, nanti balik saya tengok, In shaa Allah.

      Delete
  12. salam petang isnin kak nohas... sihat ke? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam, Idah. Terima kasih bertanya khabar.. Alhamdulillah, akak sihat..berada di Jepun sekrg ni, sampai 20/9..In shaa Allah..

      Delete
  13. Menarik gak baju warna hijau ye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang menarik..kaler yg nyaman..tq for visiting here..

      Delete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...