Thursday, June 18, 2015

Ramadhan ini

Assalamualaikum...Salam Ramadhan Al-Mubarak..

Ramadhan Kareem..Allahu Akram

Sorry, gambar tak sesuai..hihi..

Kek sumbangan dari Bro Ridz, tokeh 'kutu' dari Account Depthari Isnin baru ni..

Hari ni, 1 Ramadhan, terima ini pula..

buku Surah Yasin sempena tahlil Allahyarhamah isteri kpd Chairman
Semoga Allah mencucuri rahmat dan keampunan ke atas rohnya

Terasa sayu di hati mengenangkan mereka yang dah kembali ke rahmatullah..di bulan Ramadhan ini, roh-roh mereka bergembira...

Selamat beramal. Semoga sentiasa tenang dalam Zikrullah..maaf zahir & batin.

36 comments:

  1. salam ramadan nohas..maaf zahir batin selamat berpuasa...mengenang mrk yg telah tiada hati terasa hiba...moga mrk berbhgia di sisi-Nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan Kak PI, maaf zahir & batin...kenang mereka dlm doa kita..

      Delete
  2. Replies
    1. salam ramadhan al-mubarak...selamat beraya di UK nanti..

      Delete
  3. Salam ramadhan Nohas & selamat berpuasa.
    Semoga Allah merahmati mereka yg telah pergi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan & selamat beramal ibadah di bulan puasa...mereka yg dah pergi dilupa jangan..

      Delete
  4. mengancam sungguh gambar 1st tu...mujur dah petang ni..

    moga almarhum yang telah pergi berada dalam husnul khatimah dan kita yang masih disini beroleh maghfirah dan barakah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terpaksa share dlm entry bulan posa ni...x sempat nk buat entry..

      mereka yg telah pergi mengharap doa dn belas kasihan mereka yg masih hidup...mari kita perbanyakkan doa dan zikrullah..

      Delete
  5. Assalamualaikum...:)

    Selamat berpuasa, moga beroleh takwa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam...selamat berpuasa,

      semoga kita keluar dari madrasah Ramadhan, menjadi insan yg istiqomah beribadah..

      Delete
  6. Salam Ramadhan sis, selamat berpuasa ^^

    ReplyDelete
  7. Dari kakak juga selamat berpuasa.
    Ala.. kita ni dah dewasa tengok makanan ketika berpuasa ni dah tak rasa apa kan
    Selalu puasa sunat tak ada masalah takkan ini tak boleh pulak ye:)

    Moga amal ibadah kita diterima Allah hendaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, betul..tapi kdg2 terliur jg..hehe..selamat berpuasa kak..

      Delete
  8. nampak sedap je kek tu ;) ... selamat berpuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap tambahan pula free..selamat berpuasa..

      Delete
  9. Salam ramadan, nohas. Semoga ramadan tahun ini lebih baik dan bermakna buat kita semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ramadhan to you too..amiin..

      Delete
  10. AsSalam nohas....
    Salam ramadhan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam..salam ramadhan utk Bunda jg..

      Delete
  11. selamat menjalani ibadah puasa ...

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Selamat berpuasa diana..Ramadhan Kareem..

      Delete
  13. salam ramadhan dan selamat berpuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam Ramadhan dan selamat berpuasa to JM jg..

      Delete
  14. Sedap nya cake...
    yg pasti bukan secret recipe sbb bntuk pat segi.
    hihihi...

    Skrg ni dh x nk mkn secret recipe sbb kes yg kna gantung sijil halal hari tu.

    Cissss.... rasa sungguh tertipu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedapp..homemade cake..halalan toyyiban..

      kena boikot SR..

      Delete
  15. hehehe daaaah nak raya so wish hari raya eh ? hehehe ada duit raya tak untuk CT ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry lmbt reply..boleh je..kena dtg umah, baru dpt duit raya..hehe..

      Delete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...