Tuesday, 22 May 2018

Bunga Lily

Jom segarkan minda..

jambangan bunga di kaunter reception office
setiap minggu beli bunga baru

hari Khamis - masih lagi kuncup

 bila macam ni, berebut-rebut booking nak bawa balik

 hari Jumaat - lepas waktu pejabat, boleh rembat bawa pulang

bunga lily

32 comments:

  1. cantiknyaa

    reception kitorang kosong je. boring pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunga penyeri ruang, break the seriousness & gloomy vibe..tapi ada jg pejabat yg tak suka letak bunga kt reception..

      Delete
  2. CANTIKNYA RAMAI YGMIAT NK BAWA BALIK BOLEHLH KONGSI PISAH2KN RUMPUNNYA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jarang kongsi, kak..nanti tk cantik kalau sikit..nmpk serumpun mcm tu baru meriah..

      Delete
  3. Awww pink lilies look so sweet kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. masuk ofis pandang bunga dulu..hati berbunga-bunga..

      Delete
  4. cantik bunga ni. biasanya berapa lama bleh tahan ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kt ofis tahan 5 hari, bw balik rmh, boleh brtahan lg 3 - 4 hari..

      Delete
  5. wahhh.. memang cantik, segar dan menyeri ruang :)

    ReplyDelete
  6. Chantik..lagi warna pink
    Sorry lambat datang sini

    Selamat berpuasa (harap tak lambat sangat nih..)

    ReplyDelete
  7. apasal tak guna bunga plastik ...

    lebih tahan lama dan jimat..

    tukar sebulan sekali jika mahu..

    tak nak tukar ..boleh la guna setahun

    ReplyDelete
    Replies
    1. mgmt decision..bunga plastik dgn fresh flower lain auranya..

      Delete
    2. yalah kan...

      aura bunga betul lebih feel juga tu

      Delete
    3. bunga plastik mcm malas nak pandang sbb dia plastik...haha..

      Delete
  8. perghhhh
    cantik pula bunya nya

    ReplyDelete
  9. Cantik bunga tu... agak2 boleh tanam kat rumah tak?

    ReplyDelete
  10. bunga lily ni kadang2 memang lawa walaupun tak ada bau. suka tgk pengantin jdkan bunga tangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg cantik buat bunga tangan, kaler lembut..

      Delete
    2. tiba2 ja nk survey kt kedai florist mana tau murah boleh jd hiasan raya

      Delete
    3. good idea..fresh flowers di hari raya, terbaikk..

      Delete
    4. susah juga nk cara mcm ni.. florist ckp kena book dulu

      Delete
    5. tak byk permintaan kot...utk next raya, boleh kot..

      Delete
  11. kembang cantik hehe.. next week bunga apa pulak =)

    ReplyDelete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...