Friday, 13 July 2018

Senaman hilangkan mengantuk

Salam Jumaat

Petang-petang begini mesti ada yang mata dah layu, kuyu...teringat bantal..

Apa kata cuba senaman ringkas ini...untuk hilangkan rasa mengantuk anda..

In shaa Allah..mujarab..sesuai untuk lelaki mahupun wanita.. 
 
sumber : whatsapp
 Jangan bersila di lantai pejabat lak, boleh bersenam di surau pejabat
 Ayohh...kerja, kerja..

22 comments:

  1. DUDUK BERSILA SAMBIL ANGKAT TANGAN YA NOHAS TERBUKA MATA HLG MENGANTUK

    ReplyDelete
    Replies
    1. regang-regang badan & tangan..badan kembali segar..in shaa Allah, hilang mengantuk..

      Delete
  2. Bersenam sikit, lepas tu cari kopi ais... mujarab lagi setakat ni :D

    ReplyDelete
  3. Haha... baik..saya sedang ngantok ni

    ReplyDelete
  4. Senaman ringkas elak mengantuk elok juga.. Kalau LZ pekena kopi panas, segar biji mata hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau mengantuk + badan letih..mmg kena bersenam, regang2kan badan..
      lepas bersenam, dapat lak kopi, mmg terbaik..

      Delete
  5. dah cuba... berkesan jugak la... Tapi tak pasti berapa lama boleh bertahan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau senaman regangan, selalunya dapat bertahan lama, tapi kalau badan letih, mmg cepat mengantuk..

      Delete
  6. Haha, boleh cuba ni. Kalo dduk2 mmg ngantuk.

    ReplyDelete
  7. Bersenam..minum kopi..basuh muka.
    Kalau tak jalan jugak..tido jap...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengantuk disebabkan bdn letih, mmg kena tido sekejap..
      minum kopi..sedap..

      Delete
  8. kalau mengantuk tengokla gambar makwe..

    maka hilang la mengantuk tu hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan tenung lama2...kalau tgh gaduh, tengok gmbr pun tk hingin...hehe..

      Delete
  9. Kikiki.. Baru nak bersila atas lantai.. Mujur ternampak peringatan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh gak, tapi kt tempat tersorok...hihi..

      Delete
  10. sedap ni kalo bunyi tulang2 tu lagi sedap. rasa macam buat chiropractic =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo ada bunyi tulang2 mmg best, rasa lega lenguh2 badan..

      Delete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...