Saturday, 14 April 2018

Di Tepi Sungai Perak @ Bukit Chandan

Assalamualaikum..

Cuaca masih panas, bertambah panas dengan bahang PRU14,  jom kita sejukkan minda di tepi Sungai Perak..

*citer balik kampung bulan lepas*

Sungai Perak di bahagian Bukit Chandan


air sungai mengalir lesu

pokok besor

pokok besor di tepi padang

 padang dan bumbung Istana Iskandariah, Bukit Chandan

Selamat berhujung minggu

16 comments:

  1. SLMT BERHUJUNG MINGGU NOHAS..INDAH TEBINGAN SG.PERAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga bergembira bersama keluarga di hujung minggu..

      Delete
  2. Ooo.... tuan admin orang Perak rupanya.... teman pun lama dah tak jenjalan ke area Perak Tengah nie....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah..teman org kuale kangsor...meh le, visit-visit royal town..

      Delete
    2. Insya-Allah, ada rezeki nanti sampai la teman ke sana....

      Delete
    3. in shaa Allah, byk tempat menarik di kuale..

      Delete
  3. Nyaman mata memandang padang luas dan pokok2 yg kehijauan, ringan kepala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, betul, rasa ringan kepala..sbb dah terbiasa suasana sesak...hihi..

      Delete
  4. Indah ciptaan tuhan.. tapi macam tak puas tengok gambar tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar2 x brp sharp..dah nk senja masa ni..

      Delete
  5. panas PRU14 kita sejukkan dengan santai-santai waktu petang ..

    yang penting ..melihat keindahan alam menyebabkan jiwa rasa tenang dan bahagia

    ReplyDelete
    Replies
    1. minda terasa sungguh segar semasa berada di sini..

      Delete
  6. ohhh..terasa nyaman..teringat popia goreng kat gerai iks lembah,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. teman kalau ke lembah, selalu cari kuih putu & apam daun pisang...nyum, nyum..

      Delete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...