Wednesday, 1 December 2021

WW #9 : Sekilas pandang macam kuda...


Welcome December!!

32 comments:

  1. YA PANDANG DARI JAUH IRAS KUDA KAN

    ReplyDelete
  2. Bagaikan puteri menunggang kuda. Malam-malam memamng nampak macam kuda cuba siang hari rupa apa

    ReplyDelete
  3. Pandang belakang nampak lain.

    ReplyDelete
  4. Haah sekali pandang nampak macam kuda laa

    ReplyDelete
  5. nampak kurus pula lembu ni, posing pula macam kuda..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lembu bandar..stress kot, sbb tu kurus...haha..

      Delete
  6. Tiga kali pandang macam kuda laut...

    eh? hahahaha

    ReplyDelete
  7. kalau masuk december bukan banyak pokok pine ke kak? Deepavali dah lepas...hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kat Sentul, pemandangan biasa mcm ni..

      Delete
  8. Kena pandang dan toleh banyak kali ni :)

    ReplyDelete
  9. menarik bila ada kuda dan spesis seakannya..

    ReplyDelete
  10. kenyangla kuda makan rumput 😅😅

    ReplyDelete
  11. body dia berotot macam kuda la. mesti rajin pegi gym hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. byk berjalan atas jln raya, stress kot..

      Delete
  12. sekilas pandang memang nampak macam kuda dari belakang. Sekali toleh..lahhh lembu rupanya. lembu sapa lah terlepas ni. kalau hilang menangis tuannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat kwsan rumah, selalu juga lembu2 lalu lalang, makan rumput..tuannya tak kelihatan..

      Delete
  13. takde orang bising ke orang dok bela lembu kat kawasan camni? dibuatnya lembu tu membuang dan orang terpijak

    ReplyDelete
    Replies
    1. lembu2 ni datang sekali-sekala..mungkin ada yg komplain..

      Delete
  14. Ialah nampak macam kuda sebab bersih hehehee

    ReplyDelete
  15. Hahaha.. dua tiga kali pandang baru tahu haiwan apa tu.. kikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin sbb lembu ni agak slim jg..hihi..

      Delete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!