Sunday, 24 May 2020

Salam Syawal 1441H / 2020M

Salam Syawal 1441H

Selamat Hari Raya Aidil Fitri 
Maaf zahir dan batin

Taqabbalallahu minna wa minkum


Dikesempatan ini, saya menyusun sepuluh jari, memohon kemaafan di atas salah dan silap, kalau ada yang terguris perasaan, terkecil hati dengan tulisan saya, komen saya samada dalam blog ini atau blog-blog sahabat semua, ampun dan maaf dipinta..

Duduk di rumah patuhi arahan
kekal selamat amalkan penjarakan
Eratkan silaturahim walau berjauhan
Salam lebaran saya ucapkan

#dudukrumah  #staysafe

51 comments:

  1. Salam 1 syawal
    Maaf zahir dan batin juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya WP, maaf zahir & batin

      Delete
  2. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya, kak..maaf zahir & batin jg..

      Delete
  3. Selamat Hari Raya Kak Nohas.
    Maaf Zahir & Batin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya WB
      Maaf zahir & batin..

      Delete
  4. Selamat merayakan hari raya, kak Nohas.

    ReplyDelete
  5. Salam syawal nohas, maaf zahir batin ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya Nor Azimah & family..samalah kita, maaf zahir & batin..

      Delete
  6. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin =) andai ada tersalah kata kat komen maafkan saya.. *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya Silah..maaf zahir & batin jg..

      Delete
  7. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Saya pun nak minta maaf juga kalau ada komen saya kurang sesuai.
    Oh semalam ada pergi raya. Ingat duk rumah je. Ada orang ajak ke rumah kita pergi juga, saudara juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya NA..maaf zahir & batin..
      Takpe gi beraya, di rumah akk pun, adik beradik datang beraya..

      Delete
  8. Salam aidilfitri 2020, maaf zahir batin #staysafe #stayhome

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya aidil fitri..maaf zahir & batin jg..

      Delete
  9. Salam lebaran..
    Ketupat,lemang masih berbaki lg ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aidil Fitri..
      Mlm semlm adik bawa ketupat & lemang, ada lg..rendang pun ada..

      Delete
  10. Kunjungan raya,ni mai nk min ketupat,lemang ni..ada lg ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila2..hehe..welcome2..ada lg ketupat lemang rendang..koi raya pun ada..sila lah jamu selera..

      Delete
  11. Selamat Hari Raya Aildilfitri, maaf zahir batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin..

      Delete
  12. Selamat Hari Raya Nohas :)
    sama jugak, mohon maaf jika ada komen yang tak berkenan di hati Nohas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Ujie..samalah kita, bermaaf-maafan di hari mulia..

      Delete
  13. Salam Aidilfitri KakNO, Maaf Zahir & Batin 🧕🏻🤝🏻🖐🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Cik Suerin, maaf zahir & batin..

      Delete
  14. Selamat hari raya nohas ..maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aidilfitri, Nieda..maaf zahir batin jg..

      Delete
  15. Selamat Hari raya Aidilfitri. Maaf zahir batin ye.

    Jemput mai rumah tak boleh so jemput mai blog ja la. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya, maaf zahir batin..

      Tk bertandang ke sini..

      Delete
  16. Selamat Hari Raya...maaf zahir batin dipinta...

    ReplyDelete
  17. Selamat hari raya kak..
    Maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya Sha..maaf zahir batin jg..

      Delete
  18. Salam syawal juga dari bunda..raya tahun ni berbeza sikit,kita masih lagi dalam PkPB..

    Tak apa lah demi keselamatan keluarga kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya aidil fitri, walau PKPB, tetap gembira sambut hari raya..

      Delete
  19. Selamat Hari Raya akak! 😉

    ReplyDelete
  20. Selamat hari raya PKPB
    Maaf zahir batin ya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya, maaf zahir batin..

      Delete
  21. salam aidilfitri maaf zahir batin =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya aidil fitri SYM, maaf zahir & batin..

      Delete
  22. Selamat Hari Raya kak. maaf zahir batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kita, selamat hari raya & maaf zahir batin..

      Delete
  23. Selamat hari raya maaf zahir batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya, notie, maaf zahir batin jg..

      Delete
  24. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin buat Nohas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya CH, maaf zahir batin jg

      Delete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...