Wednesday, 16 September 2020

Jempol lagi

Kali ni Jempol Bakery...pertama kali jumpa produk daripada bakeri ni.

Roti kaya ni dijual di stesen Petronas Jalan Tun Razak, sebelah Hotel Putra.

harga RM4.50 - ada lima ketul

Lama betul bakerinya, dah berusia 55 tahun. Alhamdulillah, masih bertahan di pasaran. HQ di Kedai Roti Haji Nasir di Bahau, Negeri Sembilan. Semoga terus maju, menyumbang produk buatan Muslim.
 
Sedap roti kaya nya, roti yg lembut, kaya pun banyak

Jom sokong BMF. Selamat Hari Malaysia...selamat bercuti..

28 comments:

  1. Kalaulah saya mudah jumpa.
    Mungkin mata kena peka kalau nampak dalam stesen Petronas di Melaka.
    Terima kasih promosikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jumpa dijual kt tempat2 lain di KL ni..

      sama2, promosi produk Muslim..

      Delete
  2. Woewe..begitu lama bertahan sejak 1965. Tapi tak pernah jumpa lagi produk ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama kan..mesti sedap2 produk2nya..tapi itulah jarang jumpa di sini..

      Delete
  3. Tak pernah nampak walaupun dah lama di pasaran. Mungkin area jempol je yang sampai atau area NS.

    ReplyDelete
  4. Tengok gambar je dah terliur tengok roti inti kaya tu.

    ReplyDelete
  5. sedapnya roti dia.. Kawan kan pula dengan secawan nescafe, pergh!! Mavelles..

    ReplyDelete
  6. Wahh sedap nya. Ter liur pula melihatnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap...recommended! sila beli kalau jumpa..hehe..

      Delete
  7. Tengok gambaq ja cheq boleh agak dah rasa roti ni macam mana, mesti sedap dan lembut nih 😋👍

    ReplyDelete
  8. Langsung tak pernah tau.
    Packaging menarik, roti pun nampak sedap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pun pertama kali jumpa...mungkin dijual area Negeri Sembilan je kot..sedap rotinya..

      Delete
  9. Sokong BMF!
    Kalau dah 50 tahun tu, maknanya memang dah cukup mantaplah. Tentu pengekalan rasanya itu lain dari yang biasa kita makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Produk bagus, mampu bertahan sampai 50 thn..

      Delete
  10. 55 tahun dh leh kuar duit kwsp pencen nih., hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kalau orang, dah boleh enjoy duit epf..

      Delete
  11. Pernah dengar roti jempol ni. Roti famous. Tapi tak pernah rasa lagi sebab tak pernah jumpa. Roti macam ni susah nak dapat kat pasaran sebab ada di jual kawasan terdekat je kan. Nampak sedap tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, baru pertama kali jumpa roti ni di KL..mmg sedap, recommended!

      Delete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...