Assalamulaikaum...selamat hari Isnin..
Baru-baru ni company ada keluarkan property market report untuk tahun 2022/2023. Ini semua hasil kerja research department.
Press conference dah buat pada 9 Februari, kali ni buat property talk untuk klien pula. Klient from government-linked (GLC) and government-linked investment company (GLIC). Jemputan less than 100 pax..
Event berlangsung di co-working hub @ Common Ground di tingkat 25, Menara Worldwide, Jalan Raja Chulan..
event space
Breakfast yang disediakan delicious..ada bihun goreng with sambal, sandwiches, karipap dan seri muka
guna sagu..super delicious..
Overall, oklah tempatnya, cuma sedikit cramp sebab tempat kecik, then kena share dengan pengguna office yang lain, ada je yang lalu-lalang di belakang, menuju ke balkoni..
yang tak best buat event kat sini, kita kena arrange sendiri tempat pendaftaran, angkat kerusi dan meja dan kemas sendiri bila habis, yang lain ok..
Jom tour co-working place...kongsi-kongsi guna pejabat...ada fixed desks, ada hot desks..
Alhamdulillah, event berlangsung dengan jayanya...
next, klien korporat pula..
Ada penampakan Mee Siam dan Epok2 macam di blog Mama Yan, hehehe.
ReplyDeleteoh ya ke...tersama pula..hihi....epok2 yg sedap..
DeleteCantiknya co-working space kat sini. Berapa la agaknya rate klu nak duduk update blog kat sini hehe.
ReplyDeleteco-working space in KL mostly cantik-cantik belaka...ada yg less than RM20 per day...belas2 ringgit je..oklah kan..
Deletewah banyaknya menu lazat lupakan soal kerja dulu jom makan
ReplyDeletesemua sedap...
DeleteHidangan semua nampak sedap. Selamat menjalankan tugas, ye.
ReplyDeletesedap2 semua makanan....tq Nur..
Deletewah...best juga event begini...dapat makan-makan dan bekerja dalam masa yang sama
ReplyDeletetempat makan & tempat seminar dekat2 je....sambil dgr talk, boleh makan2...santai2 je..
Deletepergh tingkat 25 gayat sih tenguk kat cermin tapi makanan sedap semuanya
ReplyDeletegayat berdiri kt balkoni, dahlah open balkoni...hihi..food sedap2 belaka...
Deletejimat sket kak..kalau buat kat hotel belanja besar kan...
ReplyDeleteterpaksa la staff multi tasking...
betul, jimat kos...kalau buat kat hotel, depa arrange siap2 tmpt pendaftaran...sib baik small event je..
Delete