Wednesday, 5 February 2020

GOSAMBAL!..go! go! go!

Salam semua.. 

Hari ni nak promosi satu produk Muslim yang sedap....GOSAMBAL!...endorsed by Kumpulan Hijjaz..

Kumpulan Hijjaz takpe, jangan PU pencetus kontroversi tu. Memang minat kumpulan nasyid Hijjaz ni terutama lagu Pejuang Al-Qassam, Sumayyah. Masih bertahan lagi di industri muzik tanahair...otai masih berbisa..

Sebab mereka jadi duta produk ni, jom kita beri sokongan.
 

  dua pilihan - Sambal Bilis dan Sambal Paru


 gambar-gambar ambik kat Shopee


Sesuai dibawa dikala travel, dikala musafir, buka dan terus boleh dimakan.

Saya dah beli sambal paru..memang sedap...terbaik. Isi kandungnya banyak, berbaloi dengan harganya. Yang ni saya beli dengan kawan, dia jual RM15.00. Tengok di website Shopee, harganya RM13.00, free delivery di kawasan bandaraya Kuala Lumpur.

Sambal paru ni sedap dimakan dengan nasi, dengan roti, lempeng..ratah macam tu je pun best!


yang ni makan dengan lempeng kelapa

Nak try sambal bilis pula. Jom sokong produk Muslim. Halalan toyyiban..

22 comments:

  1. Nak try jugaklah nanti. Mrs. A suka sambal paru.
    Ada jual kat shopee ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, ada jual di shopee..recommended, sedap..

      Delete
  2. Wahhh. Nampak sedap 😊

    ReplyDelete
  3. Kalau jumpa nak beli.

    P.S: Dah pergi 7E sini belum Ada kopi Arabus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jarang jumpa di jual kt mana2..kena beli online nampaknya..

      P.S. oh ya ke, belum sampai di sana kot..

      Delete
  4. Nampak gambarnya mmg menarik...mesti sedap..

    ReplyDelete
  5. wow...sodap ni...
    sesuai untuk cik abang yang suka pedas..n mudahkan si isteri yg malas bebenor masak sambal paru...ngeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sodap..cubalah try..
      masak sendiri lg sedap..hehe..takpe, odasaja..

      Delete
  6. Menarik betoi nih! 😎👍🏻

    ReplyDelete
  7. ohooohoi ni boleh bawak travel ni.. tekak melayu dimana saja perlu sambal2 ni =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..sgt sesuai utk bawak travel..tekak melayu mesti nak sambal..

      Delete
  8. g travel elok sangat bawak ni. kat rumah pun kena letak buat stok, incase nak cepat makan dah ada stok

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..masa travel dan jg di rumah...mudah & cepat..

      Delete
  9. Terus Sha cari dekat Shopee.. Suka sambal paru tu.. Mengancam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo..dah beli..ya, sambal paru tu sedap..

      Delete
  10. Ingatkan kumpulan hijaz buat lagu nasyid baru go sambal....rupanya jadi model. hehehehe sodap tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..dapa dah lama x buat album..sodap kak...

      Delete
  11. travel bwk ni senang la.. dh lama produk sambal ni keluar

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah,.dah lama, yg ni beli tahun lepas...ada pilihan selain Brahim's..

      Delete

Syukran jazilan for your comments. Merci beaucoup!